W poniedziałek (4.03) odbyło się pierwsze spotkanie Zespołu ds. Budżetu Obywatelskiego gminy Tuchola na 2020 rok. Omówiono m.in. sposób prowadzenia akcji informacyjno-promocyjnej dotyczącej tego nowego przedsięwzięcia w gminie Tuchola.
Będzie ona prowadzona m.in. poprzez dystrybucję plakatów informacyjnych, stronę internetową www.tuchola.pl, portal społecznościowy Facebook oraz za pośrednictwem lokalnych mediów.
„Chcemy przede wszystkim przybliżyć naszym mieszkańcom tematykę budżetu obywatelskiego. W jakim celu jest on tworzony, kto może zgłosić pomysł, jakie zadania można realizować, jak przygotować wniosek itp. Z uwagi na fakt, że to zagadnienie jest nowością w naszej gminie, bardzo zależy nam, aby dotrzeć z informacją do jak najszerszego grona mieszkańców. Z pewnością pomysłów na wykorzystanie środków z budżetu obywatelskiego nie zabraknie, dlatego tak istotna jest wiedza, w jaki sposób można je uzyskać” – podkreśla Paweł Cieślewicz, przewodniczący Zespołu ds. Budżetu Obywatelskiego gminy Tuchola na 2020 rok.
Podczas spotkania wyznaczono także specjalny dyżur, podczas którego będzie można uzyskać szczegółowe informacje na temat budżetu obywatelskiego. Począwszy od 12 marca br. dyżur będą pełnić poszczególni członkowie zespołu we wtorki w godzinach 15:00 – 17:00 w sali 112 Urzędu Miejskiego w Tucholi. Serdecznie zapraszamy na te spotkania.
Przypominamy również, że wszelkie informacje i niezbędne dokumenty do pobrania znajdują się na naszej stronie w zakładce Budżet Obywatelski. Gotowe druki można otrzymać w Punkcie Obsługi Klienta w Urzędzie Miejskim w Tucholi.
Pytania, uwagi czy wątpliwości prosimy przesyłać drogą mailową pod adres: